Friday, October 12, 2007

人身label

你心目中有沒有「label」一些人或事呢?
我?!當然有!
Michelle都是靚女,
Denise是女強人,又懂得處理家庭裡的大少事,
認識好幾個肥妹都叫Winnie,
又高又瘦的叫Maggie,
Peggy是嬌小玲瓏的,
Sharon都是大眼睛的。

還有一部份label不是用名字代表的。
好似紅色,想起自己和傻強(還有木村),
籃色想起友人P,
橙色想起豬妹,
紫色令我想起Mad Dog(唔好問點解,係feel黎),
LamF是啡色,
阿chel是綠色,
Sensei是粉紅色加水晶,
Vso是白色+米色格仔,
古天樂是古銅色。

當中還有一些負面label,因為負面,不如忘記就好!

3 comments:

Anonymous said...

我係紫色呀? 我鍾意呀!!!! 多謝! 不過我以為自己係黃或者藍添. 紫, 正啲! :) Yeah!

你講果啲名, 頭兩個我都同意.

Maggie, 我識嘅都好細粒.
Sharon, 有個對眼一條線咋喎... :)

虎茶 said...

我識d眼細既, 好多叫Sandy. 包括林憶蓮小姐. 同埋公司個receptionist. heheh

Anonymous said...

Do you have any "Label" for the name "Raymond"?