Friday, October 12, 2007

燒肉餐

盛八好生意的程度令我好幾次都要吃白果,
難得有位,我要食燒肉!!!

燒肉最怕是醬汁太多的款式,如果肉質好,何須醃料?
所以我只選鹽燒,幾粒海鹽,幾粒鮮磨胡椒,牛肉味道就已發揮。

生牛肉他他,如果多點蔥花就好,味道不錯,而且有生菜伴吃,比起法式的他他,比較適合我。


和溫泉蛋菠菜沙律,醬汁好好味。


牛腹肉還可以,有肉味,但可惜好多筋。


厚切牛利爽脆可口,還是堅持鹽燒。


厚切牛粒,沒有牛肉味,牛油多但不平均,入口也沒有溶化的感覺,只是一口都是油,難吃!


最後還有拉麵結尾,不算很飽,但好膩。
全餐晚飯最可惜沒有啤酒,因為酒牌出了問題,暫時沒有酒精飲品供應。

盛八燒肉
銅鑼灣怡和街2-6號英光大廈3樓
31060183

7 comments:

Anonymous said...

牛腹肉好吸引噃, 全部生吃?

Anonymous said...

做咩呀?????做咩等我去吃屎的時候,
你地去左食燒肉呀???
我憎死你地呀~ 憎死!!憎死!!!!!!

虎茶 said...

牛腹肉係BBQ的. 只係個生牛tartar一味係生食咋. 我唔係生番黎架. hehehe...

傻強, 今次係為左答謝你彈歌比我聽嘛. 當然要趁你食shit時, 去食牛肉啦

梁巔巔 said...

上次去食韓國嘢, 畀阿大佢嚇一嚇, 攪到我食嗰碗韓式生牛肉都食得提心吊膽.

虎茶 said...

Din, 佢嚇你咩呀?

梁巔巔 said...

又話因住疴又話因住瀉因住病囉~

虎茶 said...

啊!!! 唔駛驚, 我都未試過