Wednesday, March 25, 2009

人氣荒島貓咪

(伸懶腰中的小貓)

肥波是令人一眼就迷上的小貓,特別在幼貓時,她那一雙圓過波子的眼睛,可愛到極,而且任抱唔嬲,真抵死呀(我講同屋主抵死呀)。加上那一身黃毛,勾起我之前對黃咪的感情,以為自己又遇到中獎貓。同屋主膚淺的性格,當然立即將肥波收歸所有,加入荒島貓集中營的一份子(當時炮仔、肥米、Bubee已經入主),肥波的加入,就剛好夠開枱打牌。

(午睡的小肥波)

小肥波初到貴境時都十分驚青,時不時都縮在梳化旁邊。幾隻大貓會裝模作樣,以示大佬主權,其中以炮仔最隨和,可能都見太多貓咪入屋,習慣晒啦!以bubee仔條氣最唔順(因為佢果時仲係最細,最得竉)。經過一段短時間,肥波都識應了和大家相處,而且至令仍然是同屋主的至愛。得承認肥波是靠個樣搵食的。每次有朋友來,都會被肥波的外貎吸引。

(罪証之一 : 睡在同屋主的身邊,問你點可以唔鍾意佢先?)

5 comments:

梁巔巔 said...

呢篇好正! 我一路睇一路微微笑~

梁巔巔 said...

Post 張肥波嘅全相唔該!

虎茶 said...

okey... 想睇全相呀...無問題

梁巔巔 said...

正!

佢係乜貓呀?

虎茶 said...

佢係一隻摺耳貓, 但係絶對唔係咩正版貨, 因為毛色同埋手腳都唔係太正常. 呢個世界只有同屋主係咁鍾意佢咋