Wednesday, February 25, 2009

心理準備

回家的假期不太多,唯有去盡啲。首四天的行程都已經安排好。主要都是一些朋友飯局和家裡的大掃除。

一般來說,回家最重要的是大掃除。你可以想像幾個月沒有打掃的家,而住了五隻貓和一個男人時,驚嚇程度直升三千。同屋主當然覺得自己已經好盡力,但各人的標準都不一樣。無錯,我已經做好心理準備,回家打開門口看到全屋貓毛,梳化都坐滿肥貓(想找個位置坐下都沒有),飯桌都放滿書本、手提電腦、一堆memo紙、幾本雜誌,衣櫃的衫沒有一件「正常」放置好的(係一條條咁放入櫃,唔好問我點解,因為我都唔明呀!),最大可能廚房有七隻水杯還未洗(七隻是最高記錄,希望同屋主唔好打破,否則怕當場爆血管)。

Okey! I’m ready!!

3 comments:

Lady Glico said...

Well...meow..well...welcome home!

小張 said...

可唔可以隻眼開隻眼閉?

mad dog said...

have a safe trip home! :)