Wednesday, February 25, 2009

好回家

手頭的工作已經完成得九九十十,今次回家,真的可以休息了。

同樣,今次都想吃過夠增磅回來再捱過!

朋友,我回家了。

5 comments:

Anonymous said...

豬妹告訴我你明天回港.
我: 聽日?! 乜唔係28咩? 究竟佢自己知唔知要上機架佢?!!!

虎茶 said...

嘻嘻! 係呀, 記錯左一日咋嗎! 唔駛咁勞氣啦. 買左車厘子過你吃呀!

Anonymous said...

唔勞氣架, 我覺得好爆呀! 你真係夠胆死miss左班機果d人黎加嘛, 一陣要好似果個阿姑咁lur地呀~~~
好期待33mm的車黎子啊~

Anonymous said...

Cynthia saidl : When Ken told me that you will be back on 27, I though he must be wrong again cause someone told me you will be back on 28 (and based on track record, Ken was also wrong last time ma...), but he said that last time he did a "bad" job in telling people the wrong date, so this time he guarantees the date is right!

虎茶 said...

嘻嘻! 阿姑果一超太強, 我地呢啲資質唔好, 學唔到架.
我以為係28/2, 後來online check-in發現係27/2呀. 好彩咋.