Monday, February 16, 2009

好命?

我:做到家貓就真係幸福呀!唔駛日日係街到搵食,又唔駛比人打。好似果隻虎紋貓,呢兩日落雨,成身濕晒好慘呀!又瘦又要捱餓。
同屋主:你有無諗過,bubee佢地夠慘啦!又要比人奄,又要比你地班友抱住黎咀,又無自由,唔可以出街呀。果班街貓睇到佢地仲覺得可憐啦。
我:okok 我收皮!咁。。。仲同唔同佢搵好主人呀?
同屋主:梗係搵啦。

又一次証明,同屋主係心地唔好的,佢專捉啲貓仔番屋企玩,好似michael jackson呀!

最後,果一隻小貓仔,已經找到好人家收留,而且改名為Junior。

4 comments:

Anonymous said...

這是它的命運啊!

小張 said...

我成日都好擔心亞樹同石仔係唔係好想出街玩,屋企冇人既時候會唔會悶死佢地.

小張 said...

希望Junior 有個好既新生活啦.

虎茶 said...

小張, 我估佢地天性都係想出街玩架. 但係又比我地de-sex左喎. 換來係佢兩餐唔駛擔心, 但要陪我地玩囉