Thursday, February 12, 2009

虎紋小貓咪

最近餐廳門外跑來了一隻小貓,以外表看上去最多都是兩歲以下的貓咪。這頭虎紋小貓當初可能因為太肚餓所以跑來,而我差不多每日都要給他幾隻小蝦又或著幾件雞肉,他好似已經知道這裡有人會給他一點吃的。由星期日開始,每一天都來,起初只會在晚上過來,到現在整天都待在這裡。有時遇到愛貓的客人,會抱抱他又或者再有多一點吃。貓咪吃飽又會伸伸懶腰,好似生活在自己的家一樣。間中遇上不愛貓的客人,會吃上幾腳無情腿,但袋鼠國的人愛動物的比較多。
我已經試找過他身上的晶片,希望可以早日為他找回安身之所,可惜沒有,好可能他是被人遺棄。老實講,看到他我的貓奴性格又發作,真的好想將他抱回家。沒有能力的我,唯有找好心人頂上。由今天開始,暫時供飯兩餐,還會努力為他找新主人。

5 comments:

Anonymous said...

好似lucky仔呀)))))))

虎茶 said...

強強,佢真係好似lucky仔咁乖架.
今日我為佢搵到主人la!!!

Anonymous said...

不過佢好似好瘦咁喎.....

Anonymous said...

要吩咐小貓返到新屋企都咁交戲ar~

虎茶 said...

lam fung, 人家係街貓, 唔通肥獅大隻咩? 梗係無咩肉架ma.

chu mei, 我懷疑佢因為太交戲,所以之前既主人唔要佢, 唔鍾意佢煩呀.