Tuesday, January 06, 2009

亞炮身世大揭秘

每當我掛念貓咪時,都會想起:點解一屋都係貓呀?
當然同屋主是大壞人之首,他自小都愛小貓。耳濡目染下,兩支公悶悶地之下變得一家都是貓。
另外都有幾個朋友推波助瀾,至會落得如此下場。先有sensei的七貓之家,其中「十二」和「小mia」最得我歡心。而最壞的朋友都算是美寶小姐了。

美寶小姐是我的舊客人,慢慢多接觸之後就變成朋友。而美寶養了一頭英國短毛貓「次朗」。

次朗溫柔可愛,有大哥風範之餘又對小貓愛護有加,而且是同屋主很喜愛的顏色,一看到就已經好鍾意呀!當然不可以將次朗「私有化」,只能問美寶在那裡可以找到次朗的優良血統(性格上)。美寶介紹了相熟的寵物店,不到幾個星期,居然發現次朗的媽媽再誕下幾隻小貓。九秒九之下與同屋主飛奔去看看小貓。

(次朗的近照. 隔離那一隻公仔熊是次朗的玩具)

店內有幾隻小貓,而其中一隻的手腳都好強壯,他的一身披毛又密又厚,十足十一隻小熊一樣,超可愛呀!不要抱起還好,一抱上手小貓就「guruguru」。(我曾經懷疑所有在店內的小貓都接受過訓練,初初都比人抱,返到屋企變成另一隻貓既。)還記得已經那一年七月要去法國,如果要帶小貓回家,會有幾個星期沒有人照顧,要想想方法。(即係一抱起貓咪,都已經想帶佢返屋企吖!)美寶小姐請纓幫忙照顧,立即拍版帶炮仔回家。(一見到佢都已經諗住叫佢做炮仔,好勁既名呀。)
(初黎報到已經瞓到流晒口水呀! 2004-7-30)

炮仔來到屋企都覺得好新奇。同屋主對這位家庭新成員都相當愛護。假期期間肥炮在美寶家中都與哥哥次朗曾經相遇。其實我都好懷念那一年的開心日子呀!
(看看次朗的圓面, 真係同炮仔好似樣架!)

多謝壞人美寶和肥炮仔。

6 comments:

小張 said...

亞炮身世大揭秘!

虎茶 said...

呢個名幾好喎.....

小張 said...

會唔會陸續有其他成員的揭秘架?

虎茶 said...

揭秘梗係會陸續有黎啦. hehehe

lu said...

哎呀.... 好得意呀!!!!
我都好中意英國短毛.

期待其他大揭秘! XD

Lady Glico said...

居然上「報」,哈哈哈!其實我都想養多D Meow, 不過我同屋主唔批呀!我覺得一切是由英短開始....尤其係灰色個種