Sunday, January 04, 2009

開年飯






新的一年要以一餐法國菜為頭炮,感受一下優美情懷,好等今年工作順利。早日回家團聚。(係呀係呀!搵藉口想食好野,得唔得先?)

今次選擇放棄主菜,以頭盤和甜品作為Sat Brunch的主角。
芝士梳乎里作為頭盤(主菜),那個double bake的芝士,外脆咸香,內軟香滑,新鮮的蝦湯濃汁和兩件爽脆蝦肉,回味無窮。甜品選了apple tatin,煮過的水果一向都不愛吃,但apple tatin就不同,法國人都將這個焦糖蘋果做得出神入化。那一個焦糖,甜而不俗,和那一個雲呢拿雪糕,天作之合呀!兩道菜之間,老闆送上一份黑加倫子雪巴,不是那一種軟滑的類型,而是很原始的水果刨冰,好好味呀!


L’etoile restaurant & bar
209-211 Glenmore Road, Paddington, 02 9332 1577

4 comments:

Carrie said...

嘩!晨做流流,睇見口水流~~~

Anonymous said...

Paddington是否"越南區"?

不過我離開已久,可能記錯也說不定。

虎茶 said...

uncle, paddington於市中心往東邊海灘方向. 都好旺架.

carrie, 流口水還流口水呀, 唔好流係個keyboard到喎

Anonymous said...

好好味噃!