Thursday, November 06, 2008

越墮落就越快樂

老虎收關兩個多月終於出籠。(因為食腳遠道由香港來探老虎!)
先要跑去全城最出名的早餐店嘆一個brunch,選那一間在書店隔離的分店,不是因為特別有書卷味,是為了買本新出爐的Sydney Good Food Guide來煲。

一打開為食書,就要找本年度最佳餐廳的電話訂位。
今年Quay擊到本城至強的Tetsuya's,榮升一哥,吃的不只是無敵大海景,還有土生土長的主廚的細膩。
不要問那一味菜式最好吃,因為我就是主觀的(條利生係我到,任我吹啫,係咪先!)無謂太多主觀又無寧兩可的形容,總之食環境,食服務都已經超標。一如高級餐廳的run down,頭盤和甜品都很精采,main course只要不過不失,我都不會唱衰佢。同場還加映放煙火,一問究竟,原來對面岸邊有大公司(又或者私人)搞party,一般都會燒錢紙來吹噓一番,坐在對面岸的我就有福了。
但話雖說回來,Tetsuya的功力遠比Quay高,講到底,都是如何管理期望而令自己開心的一個美食環節啫!錢洗左個人咪開心囉 !!

1 comment:

halu said...

墮落係搵 $$ 既動力!
回顧我地以往既行為, 時不時都有墮落既實例!
等你返香港再同我地墮落!