Wednesday, October 15, 2008

刮花

不要以為因為技術不濟而刮花, 而事實係......
今朝一早要去保險公司搞claim, 衰人牙醫的收據又因為不清不楚, 唯有先去clinic補回簽名, 新車就泊係街邊停車位, 以九秒九跑入clinic. 點知前後都唔夠五分鐘, 當上車時, 見到一條又長又深疑似用石仔或鎖匙刮花既長痕, 就正正係司機位邊既車門. 天呀! 我呢架又唔係benz跑, 又唔係名牌加上招搖既「死o靚仔車」, 作為一部代步車, 點解都要開我呢! 感到極之無奈呀. 部車落地都未夠兩個星期, 就慘遭不幸. 哎! (我呻完舒服好多lu!)

再過兩個星期, 會拎部車去check (出廠一個月既services) , 到時會問車行攞番少少同顏色既油, 自己補番色就okey!

5 comments:

lu said...

做乜d人咁多手o架...

虎茶 said...

同事們都紛紛話, 呢班兇徒都係專搵新車黎劃. 總之唔理係咩款式, 都照kill

Anonymous said...

咁唔好采! 又要破費整車了。

mad dog said...

真慘... :(

小張 said...

無聊人真係冇分國界 :<