Thursday, November 08, 2007

隊爆佢!!!

同屋主是一名「隊爆王」。
例如有喜愛的衣服,他可以同一款式買夠五件,而每天都穿著,直至悶死為止。經典有他的build-in外套,秋涼20度會穿又可能零下十度都會穿,不理天氣,不理場合。
另一例証,他好喜歡吃曲奇餅,遇到喜愛的口味,可以連續吃十盒,直至想嘔為止。經典是一次過吃一大罐澳門樂宮曲奇餅(大約有80塊),然後覺得心口痛才停止。
成名作~~~ New York Cheese Cake整個不用切開,獨自抱住坐在電視前送英超足球賽,Clear。
還有,只要遇上他喜歡的餐廳,又會一連去兩三個月,直至餐牌上的東西都試過(又翻炒過)為止,總之有一種「隊爆」之意。

今日,我與同屋主去油麻地生記吃雞粥。

同屋主:舊雞好好味呀!有酒醃過架?
我:嗯!
同屋主:同你交換,我想試你碗魚腩粥。
我:嗯!
同屋主:你比多舊雞我呀,好嗎!(咁交咩換啫)
我:嗯!
同屋主:呢間野開左幾耐呀?(入正題)
我:都好耐!
同屋主:你做咩唔帶我黎食呀?
我:早排天氣太熱,食完都一身汗啦,點食喎?!你又話人多,唔排隊!
同屋主:頂!我唔知咁好食嘛!聽日再黎食!

我心知這個「聽日」,可以是明天,可以是未來三個月。

九龍生記粥麵
油麻地東方街9號
27706099
星期日休息

6 comments:

Anonymous said...

這和中環的是同一家生记嗎?

虎茶 said...

係呀. 同上環果間一樣
水準都一樣好

Anonymous said...

嘩, 我勁驚"隊爆王"! 我身邊都有一個, 雖未至於隊爆, 但可以連續每星期都去同一間嘢食飯, 我已經想死! 我超級怕悶怕重複, 最好個個星期都試吓新嘢, 偶然食番同一間...

虎茶 said...

mad dog, 我已經習慣左la! 好彩唔係日日同佢食晏咋. hehehe

小張 said...

真係"啤"一聲,我有個朋友又係咁,次次同佢出來食野都係打邊爐,差唔多好既差既打邊爐都食過,又唔見佢爆暗瘡先好野。
虎茶你練左幾耐先習慣呀?????

虎茶 said...

小張, 今日又係有朋友問我點解可以習慣到?! 其實我無專登習慣, 只係如果岩食就一齊去食, 唔岩食大家分開搵食. hehehe, 我好專重同屋主有私人空間的. 無謂迫自己嘛. 一般黎講, 佢食一個月到就會悶, 到時咪又可以一齊食飯囉. 係搵食既過程, 大家一齊去試食, 都好開心架.