Monday, November 05, 2007

朝聖

Beyonce演唱會東亞運動會週末,港澳碼頭都迫滿了人,有錢想坐直升機都唔係大晒,游水啦唔該!難得迫到上船,去到澳門入境處又再迫爆,你有你排,佢有佢做,各不相干,忘記澳門已一早回歸,早國萬歲。

威尼斯人充滿自由人,威呢斯人充滿L.A.回來的人。演唱會不是我杯茶,貪小便宜的人只想坐免費穿梭巴士來探訪一下這個人。
參觀完畢要趕去做正經事了。先到鉅記買豬肉乾,這一包豬肉乾我不會與人分享的,朋友的柯打請另外打包。已經六點九,要急急腳跑去葡京,不是趕落注,我是趕食飯。就在大門口遇到晚飯腳CT伉儷。好!一齊衝入場。
七點就準時入場,偶像已經在大廳中與客人social,小粉絲的我遠遠望到已經開心到死。魂魄收齊之後,麵包白酒餐前小食已經送上。偶像風采依然,食物配搭仍然令人驚嘆,四個傻人全晚只講食物,沒有多餘的話題,13道菜沒有可以挑剔的地方。雖然107頁的wine list令大家頭暈,最後白酒由CT選出Mer Soliel 1999,紅酒由試酒師Benoit先生幫忙。最爆是CT帶了古碗去喝紅酒,還叫了試酒師來玩。唉!我還以為朋友之中他仍是比較正常的一位,算吧啦!
高潮節目.....與偶像拍照!yeah!禮成!

Menu de Gala – imagine et realize par Joel Robuchon!!!


L’Avocat


Le Caviar
包括三款點上魚子醬的頭盤,最愛偶像的signature dish – petit oeuf mollet et friand,好想食多一件呀!


Le Matsutake

Les Crustaces
右下的蟹黃海膽燉蛋淋上椰菜花忌廉汁。好食到爆呀!而右上角的Pattern是用七味粉洒出來的。


La Saint-Jacques


Le Gorgonzola - en royale avec une vierge de poire et de tomate a la sauge
人家用sorbet,偶像用blue cheese來作為break,Super!!!


L’Avoine


Le Saumon 平日最憎吃三文魚的,主廚將三文魚「浸」至七分熟,又嫩又滑,好好食呀!


Le Bar


Le Boeuf Wagyu


La Mangue – saveurs d’agrumes au Chateau d’Yquem


La Chataigne - 一款最傳統而又最適合秋天的甜品


Le Café ou le the –咖啡唔係用黃糖/白糖,係用焦糖架!頂!!!


Petit four是一湯匙外型及質地都似魚子醬的「薄荷朱古力」,當場我溶化了。

6 comments:

Anonymous said...

menu內, 十個字有九個字都唔識的, 全部L' LE EN咁.... 下年你要同我去....

虎茶 said...

好! 我食完果餐飯, 已經再訂左位下年去. hehehe

Anonymous said...

好開心woh可以去睇Beyonce.

虎茶 said...

uncle, 我無睇beyonce, 真係大鄉里呀, 其實係去到至知佢有個show咋.

小張 said...

醜死,我響馬交咁耐都唔知有間咁既野,
睇到你張相,好想明天就去食餐勁。

虎茶 said...

小張, 實不相瞞, 今次gala dinner一年只做兩晚, 分別係十一月+十二月各一日, 其他日子食午餐比較好一d.
係喎, 其實我都去過你間茶館架. hehehe