Wednesday, October 17, 2007

月曆

每年年尾,在書店都會看到很多來年的月曆/年曆,有時都會走去翻幾翻,看看那些漂亮又有型的年月曆。以寵物或食材照片為主題的,最有衝動想買一個回家。
還未有PDA電話之前,就連pocket diary都會買來用,心想未來一年都要用,買就買一本好的,讓自己好好計劃下一年(其實沒有關係的)。
現在已經「戒甩」買年月曆的習慣,可能人大了,身外物都減少,另外覺得那些月曆花款又多,心大心細,到新年過後,都未有定奪。
近年都用那些贈品月曆。今年用的是Winterthur(免費月曆以保險公司的大行其道),來年相信是吉野家的贈品,因為上個星期專程「迫」傻強為我去換一個,自己又換一個,公司和家裡都要有。
黑咪Noro這兩年都出過年曆,我想都會支持一下這隻小黑咪,買一個回來做裝飾。



你用月曆又有什麼習慣呢?以前同事M小姐,會每日在格子上打一個大交叉,友人P小姐都一樣,而我就沒有這個習慣,月曆都是用來「睇」多。

8 comments:

Anonymous said...

我好少買月曆, 通常都係人地俾. 公司枱頭就一定要有個有格仔寫嘢嘅座枱月曆.

小張 said...

等我去買返一個先:>

虎茶 said...

mad dog, 你有無係個格仔月曆到打個交叉呢?

小張, 有無旅行後遺症呢? 就係唔想做野呀. hehehe.....

梁巔巔 said...

哈! 去我度睇睇~

真 "橋"! ^^

mad dog said...

打交叉就唔會lu, 本身已經好多格都要寫嘢, 仲打交叉咪花到暈?

Anonymous said...

它好像也有一本旅行書, 原來它這樣出名的.

虎茶 said...

Uncle, 小黑貓Noro已經出版了第二本旅行書. 今個summer仲去左Osaka簽名會. 佢好紅架. 我係佢粉絲黎架!!!

小張 said...

我去完旅行都未回魂,不過返來攬住我兩隻大帝好耐,幾驚佢地1認得我。