Thursday, August 16, 2007

丁蟹M

半年前
M小姐:哎呀!我又要買股票呀,買邊隻好呀?
我:買HSBC啦!你長線投資,有利息收,又穩陣。
M小姐:嘩!好貴喎?(我都唔知佢用咩黎衡量平定貴?)無咁多私己錢呀!
我:你算把啦,唔識唔好買呀!

一個星期前
M小姐:我買左股票!XXXX呀!
我:你早講嘛!我通知親戚朋友走晒貨先,你入市,死梗啦!
M小姐:係啦!我一買,第二日恒指就跌六百幾點。
我:都話你勁過丁蟹架啦!

今日
再證實M小姐的利害,港股再瀉多成八百幾點呀!

2 comments:

小張 said...

M 小姐幾時再入市記住話我知, 等我唔使咁慘 :<

虎茶 said...

佢真係丁蟹上身架...