Wednesday, August 15, 2007

見醫生

Vet:耳蚤好番晒喎!
我:梗係啦,我差不多死咁濟呀!
Vet:嘻嘻..(賤笑!)
我:你分明係整惑我地啦!
Vet:嘻嘻,啲客成日話我開藥唔夠好,其實係無跟足做啫。
我:跟足你講黎做,會連份工都無埋架!(好彩我打自己工啫)
Vet:嘻嘻嘻!

佢既藥係每日要洗四次耳仔,早兩次分別相隔一個鐘,晚兩次又係分隔一個鐘。想像一下要趕返工時,仲要早兩個鐘起身服待班大爺,實在係報應。無錯,我現眼報呀!

2 comments:

小張 said...

d黑色野有時好難"了"佢出來,有耳蝨真係好麻煩。
你提醒我又係時候要幫兩位大爺"了"耳仔啦。

虎茶 said...

簡直係惡夢呀!!! 所以記住定期同佢地清潔, 唔係最後又係自己受返就慘