Friday, July 20, 2007

Visual DNA

blah blah blah處看到一個Visual DNA心理測驗。好喜歡這個測驗,整個過程都以相片為主。我是一個V友,凡事都以影像為先,顏色、形象都會刺激我。還會有從外表看到內在的能力。對人對事好容易會有深層的感受。同時反映我表面是Visual吸收,而深層以感受分析。理性,一向都缺乏,但工作時必須要以理性行先,雖然如此,但從來都不會覺得為難,效果是否最好,就另作別論。

自己耳朵是有點退化,寫Blog是其中一件訓練自己耳力的練習(因為我邊寫會邊讀,而且文字是聽力的一種,不要以為是Visual)。我曾經懷疑自己有讀寫障礙,好多心中想表達的事或心情,都不容易以文字代表。(無証實唔代表無,係咪!)對我來講,寫文章比起好多事都難。

My profile
Mood : Sofisticat
Fun : Escape Artist
Habits : Back to Basics
Love : Love Bud

2 comments:

Anonymous said...

我都係好著重visual既人, 工作上都係, 亦需要理性分析.

虎茶 said...

mad dog, 我仲係V+K呀. 幾得人驚呀, 典型生存在都市既女人