Saturday, July 21, 2007

FURminator

無意中看到一把叫「FURminator」的梳子,它主要功能為deShedding tools。看到這組字我雙眼立即發光,專梳走死毛(?!?!)立即主使同屋主(2號僕人)去指定零售商買一把回來試試。嘩!咩事呀,幾百蚊?同幾十蚊一把有咩唔同呀,最多比$150。唉!唯有叫同屋主收兵,再想辦法。
好不服氣呀,譬要多找幾間店舖,買到為止!最後,成功以心目中的價錢買到手。


效果唔錯喎!
用完之後,貓咪的毛都變得整齊好多。

3 comments:

小張 said...

依!又真係好似梳到幾多死毛喎,
可以告訢我在那裡有得買呀 :>

thanks

虎茶 said...

小張, 你留個email, 我forward購買詳情比你. (你個blog到搵唔到你個email)

大家見到呢段blog之後, 我再訂多六把呀

小張 said...

Thanks 虎茶,
我email 係woodyche@hotmail.com

謝謝你, 我的亞樹同石仔有排好受啦 hoho:>