Sunday, June 17, 2007

九龍城

想到要去九龍城,順手就買兩隻肉粽回家應節,最恐怖是新三陽好似被洗劫一樣,所有粽都賣完。咁有無鴨腎呀唔該阿叔?賣晒!!!我行過附近的南貨舖,肉粽無人問津,好利害的蘇絲黃呀!

但侯王道的新三陽或者永富對我來講,可以不去,而我的目標舖是Chill Club。看到citysuper的和牛正印西冷要收$260/100g,但Chill Club只售$206/100g(我是會員,有九折)。如果你買來做鐵板燒牛肉片,只需$198/100g。我買了幾件澳洲移民和牛,準備為父親節與老爸大吃一餐。

2 comments:

Carrie said...

多謝介紹!我要去看看Chill Club!

我媽媽上星期在九龍城買了16隻粽回家,是潮州的雙併粽,很美味的啊!

愛美 said...

都唔完全係阿蘇的關係.
新三陽的棕不嬲都好快賣晒, 我分別試過隔離兩檔, 真係差好遠.