Sunday, June 17, 2007

耍樂

傻強 : 耶.又係我!
我:咩又係你呀!
傻強:東圈打四舖,四舖我都有份呀...有份出沖!
我:(沉默...)洗牌啦!(扮無事啦梗係)

* * * * *

同屋主:阿蘇,你真係撒哈拉喎(語氣都相當冷靜)
上家的阿蘇:咩呀.....
同屋主:你一隻牌都唔落黎比我上,門清三番啫,我唔要都得架喎!
上家的阿蘇:嘻嘻嘻!!!

* * * * *

同屋主:自摸!>>> 洗牌
同屋主:自摸!>>> 再洗牌啦
同屋主:唉..我比你打啦,再拉就比阿豬打死我呀!
我:哎呀,我又自摸!原來唔關你事,係個位既問題呀!
阿豬:&%$Y&*%UO&%$#$%TE$%#@%$T#@!RE$#@#$

1 comment:

Anonymous said...

我重話會因此而戒賭添....
話時話, 係咪端午節游龍舟乾水呀?.....