Thursday, June 28, 2007

要讚的服務

落大雨時經過Gio Ladies,避雨之餘都順便逛逛。一踏上二樓,售貨員立即送上兩張紙巾跟我說:「小姐,先抺一抺身上既雨水先,唔係會凍親架!」嘩!今時今日的服務態度,實在太好。什麼H&M,叫職員(因為我唔覺得佢地係售貨架,只係齋返工,無heart果隻)去找適合呎碼都懶理你。(坦白講,銅鑼灣的連根拔也好不了多少)

故事還未完,我手提一個巨型包包,又有另一個shopping bag放滿東西,售貨員再問我:「小姐,不如我幫你放起個袋,等你可以慢慢睇嘛,好唔好?」各位留意,這位有禮的小姐,她問我:「好唔好!」,沒有夾硬來搶。本來只是避雨的我,順理成章放下包包,細心地全店走一圈,還拿了兩件衫去試。(女人就係咁,明明唔係買野都拎幾件去試)最後,因為沒有想要的顏色,而買不成。

但這店已經贏了我的心。

1 comment:

Anonymous said...

阿蘇話, 肥的, 醜的, 唔掂的sales都唔可以在ifc連根拔出現架. 所以咪....去哂cwb囉~ hahahaha~~~