Wednesday, June 27, 2007

人見人打

我:今日大家都講中左六合彩會點,你呢?講黎聽下。
河老爺:有幾錢呀?
我:三千萬。
河老爺:吓!咁少!都唔夠買隊英超。發達梗係買隊波啦!
我:咁買隊南華囉!
河老爺:超!

* * * * * *

我:今日問河老爺,問佢中左三千萬會點。
傻強:佢又點賤呀?(果然出名係一個賤人)
我:佢話唔夠買隊英超喎。
傻強:妖!我頂!
我:佢話要十億至夠!
傻強:頂!@#$%$&*^#$%&@#
我:佢仲好認真咁話,三千萬最多夠買個後備龍門咋。
傻強:(噴!)@#$#%^%&*()&@^$*&%^@*&$*^*@^$

No comments: