Tuesday, June 26, 2007

吹雞

如果我中左六合彩三千萬…

誠意邀請大家以這句為開首,一齊發白日夢。

由我黎先啦!!!

如果我中左六合彩三千萬…

1. 先捐一部份去做慈善,兒童癌病基金,保護動物組織等等。

2. 讓自己財政自由,買股票,買生意,買樓收租等等。再全力為組合工作。Yeah!!!

3. 留些錢給家人。

4. 多去幾個想去的地方,法國、意大利,以歐洲為主。

5. 請幾位友好,去東京狂吃一次。返到香港可以出書,又可以做生意呀!嘻嘻!

14 comments:

Unknown said...

如果我中左六合彩3千萬...

第一件事...大大力張封辭職信"掟"俾我老細!(但係唔係唔做野!)
跟住趁重後生(可能已經有人反對呢個point)... 每一年去一個地方留學~ 先征服europe (french, spanish, dutch, italian, russian) 5年.. then asia (thai, malay, vietnam..etc)
40前..應該趕得切..10langs 以上ge 人生目標!
跟住先開始一邊教書.. 一邊學習~
享受人生~ hohoho

虎茶 said...

估唔到sensei係最快一個. 其實,你係咪諗左好耐?

Anonymous said...

方案一. 我會買一圈, 一梯4伙的單位比家人一齊住, 可以同一層, 但仍有自己的私隱,幾好. 其實都未必夠找數喎.....

方案二. 我想做一門必蝕的生意, 開黎為左寸爆d客, 目的只係想過下日晨, 變態至上!!

方案三. 身邊有負債的好友有福了, 我會無條件幫佢地找數~

方案四. 捐比癌症基金&保良局.

方案五. 開間有良心既vet幫d小動物.

最重要的一點, 就係我都唔買六合彩既, 會中就奇咯... 不過發下夢都好開心

Cynthia said...

I have to tell you all that I have been thinking of winning mark-six for many many times. Well, I am quite rational, so if I really win mark-six, it depends how much I have. OK if I have $30M, I will have the following plan:
1. Donate 5% to charity
2. Put aside $10M for investment, $5M low risk, e.g. Hong Kong bank shares, while the remaining will be given to stock broker to deside my investment plan
3. Give $1M each to my direct family members
4. Going vacation with friends, probably to Europe due to good food and wine (and shopping too!), and of course I will pay the bill and you all will be invited
5. Repay the mortage, will probably buy another apartment - in cash!!!
6. Remaining cash all in fixed deposit, except for $1M for my shopping fund
and I will adjust my plan if the mark-six fund is higher.....

虎茶 said...

Cynthia 好強呀,要一百萬shopping fund.不如成立基金,專買名牌limited edition.順手可以炒架.

Anonymous said...

如果我中左六合彩3千萬...

講真丫...其實我真係冇乜點諗過呢樣野, 可能我個人平時比較腳踏實地啦(哈哈~自己以為), 我知道自己係冇呢d橫財運的, 所以一向都唔會諗, 費事自己失望...hehe..其實我真係好少買六合彩

1. 我一定會捐一部份去做做慈善,總之關於兒童的機構都會捐去, 因為我覺得兒童係好無姑, 可能一出世就要受很多的痛苦...而佢地係冇得選擇架

2. 我會買一間比較大的屋比家人, 雖然我個人唔係太鍾意大屋, 但係我希望佢地可以有多點空間, 可以做自己喜歡的事...

3. 我一定會打本比爸爸做生意, 佢而家都有自己的生意, 但可能生意都唔係太好, 又因為本錢的問題而有阻礙, 因為佢個人比較勤力, 佢到現在都會好熱愛自己的行業, 所以好希望我可以為佢的事業作一些幫助.

4. 我自己係一個勁鍾意買野的人, 我諗我一定會勁買野呀...買到自己都驚果隻添呀...(我都可以想像到自己個樣幾咁顛呀!!!)

5. 我都會為我的朋友找清所有負債, 因為有負債真係好煩, 我願意為自己的朋友找數...你們有福了...哈哈~~

原來唔諗唔諗...一諗就咁多野想做的, 不過比個機會自己諗下都係一件好好的事, 比自己開心下都好丫...哈哈!

Anonymous said...

呢個題目由我意識到有六合彩已經不斷的反覆計劃如何運用它,現在只是用筆墨周詳的寫出來吧~
$30,000,000.- 無錯係7個零. 哈哈哈~ 一路打, 一路笑 (簡直當真咁!!!)

首先,邀請一班親朋戚友豪食一餐,鮑參翅肚/和牛/海鮮。 朋友們記住啦,我無啦啦請你地食好嘢,就知我中咗六合彩啦~ 至於彩金有幾多,heehee 當然唔會話你知啦~ (估計約50萬)

幫自己和家姐間屋屬身,大家都係1997時所遺留下來的美好回憶! (估計約200萬)

私人醒亞媽/亞爸/老爺/奶奶(我唔偏心, 大家happy),各100萬 (合共400萬)

至於,西門慶我都會私人醒佢200萬啦~ 唔好成日話我對佢唔好呀, 我不知幾愛佢呀! (我想嘔呀!) (200萬)

當然我會捐出100萬作慈善機構 (人地話中咗六合彩一定要捐些出去, 否則無下次喎, 所以我一定會捐. 係咪好似有些私心呢~ ) (100萬)

由細到大,舅父對我們幾姐弟妹都好好好好的,近幾年生意上的問題,令他的事業走入絕路,我希望能幫他一把。 (因我舅父自尊心好強的,所以我會話借給他,但事實當然係無條件的送予他) 希望他能安享晚年。 (150萬)

剩下約1,900萬,當然會預留一筆作投資,那麽資金才會越滾越大。 投資包括股票 (雖然我唔識,但我知滙豐係藍籌,佢個號碼好似係5號仔),買地舖或寫字樓,作長線投資。 (1,000萬)

終於輪到實現我自己的夢想,飛去澳州1年報讀 Le Cordon Bleu,我會選修甜點 patisserie,回港後會開一間細小的patisserie house,唔寄望有回報只希望能享受做甜點的過程。 (唔選擇法國,原因係法文我唔曉,英文都還可以溝通到) (150萬)

最後,剩餘的750萬,將其中的500萬儲存在銀行戶口作緊急時運用的,另外250萬作日常生活費。 (750萬)

白日夢就發完啦~ 要回到現實,飲我的苦茶 :( 希望有一天能實現我此計劃吧了。

Anonymous said...

吓!咁少咋,三千萬唔夠買隊英超喎?!十億至夠呀!

Anonymous said...

Cynthia, 區區$1M一定唔夠你買一年野呀~~~ 我相信你要reserve好多倍先得呀~

halu said...

如果我中左六合彩3千萬...

第一件事係打電話登記, 然後儘快安排收錢。
與此同時, 我會call 阿穌幚我係柏麗灣搵樓, 兩房一廳就夠。廢事地方太大要打掃。(虎, 強, 我要做你地鄰居啊!!!, 到時想幾時打牌都得啦!)
跟住請個槍手幚我做功課。(做功課實在太痛苦)
奉獻比王生王太係唔少得既指定動作, 當然重有慈善機構啦!
至於小瑛同佬佬, 點會冇你地份呢?! 想要咩出句聲就得架啦!
社團成員就僅係要同你地擦番餐好架啦! 我決定包蔡生團(地點你地話事), 而且重要住總統套房(人一世物一世, 點都要試一次)。
跟住點好呢 ...... 我又唔歡做生意, 唔返工又好似好悶咁。都係返住工先啦 ...
餘下既錢咪放係銀行或者好似 cythina 咁買番 D 藍籌。
三千萬話多唔多, 但係又唔可以話少 ....我諗慳慳地都夠養我過世

babysan said...
This comment has been removed by the author.
babysan said...

* 上一篇計錯數,計少左2千萬... 可見我發夢得來都好現實,3千萬實在同我距離太遠 =p

*********
呢個問題我都成日諗,仲諗到口水流。講明先,除左家人同老老老友,我應該唔會同人講。工會繼續番,六合彩都會繼續買 (因為我信旺開有條路 ^^ )。

首先呢,飄來意外之財,梗係拿拿聲用150萬分比唔同機構做善事。無國界醫生同奧比斯一定走唔甩。

跟住當然要分贓啦,阿媽阿爸都每人150萬。我估阿媽會買晒LV,阿爸,就當然會要來投資啦(不過我相信佢會先比阿媽鑿左筆)。

之後就到我細佬。做家姐,點會唔睇佢呢,況且呢個只係白日夢,發唔成夢的話第日可能要等佢接濟,依家點都要分100萬比佢。

細佬有,2個家姐又點少得。不過我呢D長幼有序o架o麻,比錢家姐使好似怪怪地,所以我會比2個姨甥啦,一人都係100,夠晒公平。

淨番o既2250,就梗係自己o架啦!

2000要用來投資,錢搵錢,確保唔會一朝富貴完另一朝要揸兜。

最後的250萬,1/5都要來再投資,做我ge facial + 瘦身基金,邊賺邊使^^。3/5會睇下有冇咩可以同朋友夾份搞下生意。20係要來請老老老友去旅行shopping。30 就係等自己可以使得鬆鬆動o的流動金。

咁當然,中左3千萬喎,頭1個星期點都要買1-2個靚袋比自己開心下。最近見到MJ個lou同Celine的bittersweet銀色都幾靚ar~~ (... 夢中又有另一個夢...)

至於一眾好友? 我就覺得講心好過講金,不過請多d食飯,送d小禮物tum下佢地仲好啦。好過講$$失感情o麻 =P

Cynthia said...

Of course $1M is not enough, but I have income from my investment ma, but I think you are right, may be I should put aside $5M instead of $1M......

虎茶 said...

cynthia, 買咁多好野, 我諗你要搞啲 ball去至得喎. 唔係點可以日日去set頭同埋整手甲呀?