Sunday, April 08, 2007

雲咸街

雖然常在中環出沒,但少有行上雲咸街,今次因要辦事而來。專程由行人電梯那邊走過去,發現有不少新餐廳於兩旁(相信已有一段時間,只是我比較勾),而且大部份都是一班嘆午餐的老外在店內。假日的中區,就是這樣的休閒,感覺良好。

途中見到一間餐廳,她有一個很吸引的店名,心好想試一試。


同屋主 : 呢個名咁熟既? 呢個字點解呢? 真係好面善喎!
我 : 頂!你玩野咩,和牛嘛。
同屋主 : 呀! 係喎,和牛嘛。不如過去食,睇佢有咩牛食 (一支箭飛去門口睇餐牌)
同屋主 : 你唔駛過o黎!!! (超大聲從對面馬路叫回來)
我 : 吓!咩事呀,好貴咩?
同屋主 : 唔係!癈事你入去講粗口啦!
我 : 真係貴到要講粗口?
同屋主 : 唔係!佢成個餐牌,都無和牛咋嘛!(當時佢十分冷靜的)
我 : 頂!學咩Q人改個名叫Wagyu呀!%$@#

No comments: