Monday, April 02, 2007

再戰生記

早幾日與傻強到生記,由於人丁單薄,好多小菜都未能試食.今次借P的生日就約齊人馬再次出戰。


一間給電視雜誌都介紹過的飯店,果然人山人海.想討個位就必先要提早預訂。今次訂位就早有準備連小菜都一並訂好,一到場就開飯.殺呀!!!!


上湯枸杞浸豬潤 .薑蔥砂鍋豬潤.豉油王煎蝦碌 .生炒牛肉飯 .梅子蟹.生炒排骨.椒鹽鮮魷 .泥鯭粥.梅菜蒸菜心.白糖糕。

上次最令深印象的豬潤,今次就差遠,煮得過熟,又或者太薄,欠缺creamy質地.為再多給一次機會,再上一小鍋薑蔥豬潤,可惜都同樣是強差人意。其他菜式就普普通通.終是找來上次侍應uncle問一問,他服務仍然有禮,回覆的是可能今天假期,廚房較忙,未能做到100分。@_@ 點搞呀?!?!


晚飯食得過飽,回家都要泡一杯普洱來幫助消化 (加速胃部郁動,好似停咗!)


Tips : 吃的油膩要飲普洱茶,吃甜品後就飲綠茶.普洱茶去脂去油,綠茶就降糖。

No comments: