Monday, February 09, 2009

商業活動jel......

P:最衰今次新年早啦!黎到探你,避到年又避唔到情人節。
我:今年情人節係星期幾呀?
P:好似係星期六呀!
我:哎呀!咪好多花店無咩生意?
P:(半反眼中)
我:哎呀!
P:又點呀?
我:唉。。。平日咪好囉,而家係weekend,餐廳做少好多生意嫁。好慘呀!
P:你唔好咁唔浪漫得唔得呀?
我:最好情人節係星期一啦,果日餐廳最少人訂位呀。(不停個腦係到計數,諗緊做少左幾多生意。)
P:(額角已經出汗而且反眼中)

1 comment:

Anonymous said...

p chan, 算吧la! 佢係一條咸魚來的~~