Monday, December 01, 2008

上飛機前的十幾小時

在假期最後的一天,是我的第N個生日,坦白講,有點覺得真的是老了,原來已經3X歲(外甥都已經十五歲,無得唔認自己係堂堂正正既中女)。
怪獸小姐問為什麼走得這些急,不如過了生日才走吧。老友,你估我唔想咩?成村人等我返去救命呀!(有時都會想像自己是很重要的。嘻嘻!)

沒有浪漫的情節,只有與同屋主跑來跑去,飲個早茶,吃個午餐,還有嘆個下午茶。

最爆的是,同屋主竟然送禮物給我。(這句說話是否有點過份呢?)

各位朋友,要在此當眾表揚一下他的行為。先以一份馬經作為花紙和買朱古力留下的絲帶(明顯有配搭過而買的)包裹著我很喜歡的一顆小鏡頭。



再要一提,那一個下午茶,足足有一餐飯咁飽呀!那一杯雪糕叫做Ice-cream flower,店員姿姿整整了三幾分鐘才交到我手。這杯mango+ raspberry sorbet,令我吃到以前做甜品的日子,那些新鮮雪糕。就好似吃新鮮雞和雪藏雞的分別呀。(呢個形容唔係太浪漫,但真架!快啲去試下啦!)

L'Atelier - Le salon de the
中環置地廣場三樓315
2166 9088

7 comments:

Anonymous said...

happy birthday!

個ice cream flower看來好像很不錯。

小張 said...

Happy Birthday :>

虎茶 said...

thank you thank Q

mad dog said...

Happy Birthday! 個花花好好好得意呀!!!!!
又係valrhona! :)

Cynthia said...

Robucheon also serves ice-cream??

虎茶 said...

cyn, yes.....以外型黎睇, 應該係paro jet做既新鮮雪糕呀!!!!

Anonymous said...

條絲帶同張馬紅真係襯得好絕呀