Friday, September 12, 2008

小生意的日常

每朝十點半起床(有時都會十一點至起身),沖涼洗頭搞呢搞路半個鐘啦,就食一大堆水果做早餐,然後返工。
開車由屋企到公司,只需十二分鐘,準時十二點殺入黃金時段。鬼佬都早開工,早食晏,十二點到一點最忙,之後就會輕鬆好多,兩點之後,真係人影都無多幾個。
收拾好之後,兩點半全餐廳員工都一齊食午餐,大約三點就會離開公司。
中場時間,有時會去海邊飲咖啡,晒太陽,有時會返屋企瞓一陣。總之五點半至六點就返餐廳開工,準備晚飯餐期。(當然廚房同事比我早返工準備啦!)
如常袋鼠國的人民都愛早起早睡,晚飯最多九點就完。(同人唔同命呀,香港做餐廳,好多客人九點至黎食飯,仍然係十一點啲客都未食完晚飯架!)九點半就準備晚飯,大家坐埋一齊食。
我最鍾意大廚為同事準備既福食,每餐都唔會馬虎。
先介紹下今晚果餐飯食咩先...
粉絲蝦米蒸蛋
上湯煮芥菜,無農藥芥菜,出自大廚個garden,死未!
清蒸三文魚骨腩(今朝專程去街市買比佢整)
香茅鮮豬排,香茅由大廚garden種出,新鮮到極
綠豆沙

相比起香港果位大廚,又比你睇下食咩啦...
公仔麵加旦
白烚椰菜,一係咸死人,一係無味
油雞/白切雞(外賣貨式)
有時會外賣pizza
通常都自己去翠華食就算,咩心機都無。
唔好以為香港個廚煮飯唔好食,係佢無心機搞員工福食咋,香港人點都覺得,返工只係煮比客食,福食果一餐係額外工作,無心裝載囉。

2 comments:

Anonymous said...

真是羨慕死人呵! 我每天都是吃...唉

Anonymous said...

恭喜你有這樣舒適的生活。