Monday, July 14, 2008

荒島貓咪匯率

不久之前
同屋主:肥波真係好好,無貓可以代替佢架!好似肥米,都最多頂半隻肥波咋。
我:哦!咁肥炮呢?
同屋主:都係半隻肥波。
我:即係兩隻肥米換一隻肥波啦,二對一喎。

三星期前
同屋主:肥米真係乖呀!
我:咁肥米有幾多隻肥波呀?
同屋主:肥米而家有一隻肥波呀!
我:肥米呢期升左喎!

最近(肥米skin head之後)~~
我:肥米最近同你好好喎,佢而家對幾多隻肥波呀?
同屋主:佢而家係一點五隻肥波呀!
我:嘩!佢升得好快喎!肥波同美金一樣,跌得好慘呀。

今日匯率(基準貓咪為肥波)
肥米:1.5
肥炮:1
Bubee仔:介乎1至1.2之間,上落好大
吉吉:0.5
肥波:1

2 comments:

Anonymous said...

肥米剪完髮轉運,好耶!

虎茶 said...

uncle, 係呀, 佢真係轉晒運呀.