Tuesday, April 08, 2008

掛心

昨天叔叔送給一隻大龍蝦給大家作為晚餐,Stephen姐夫看到大家雞手鴨腳,看不過眼都要過來教幾招...
Stephen:拿我而家教你點整,你睇住呀!
我:係係係!(眼淺既我都要頂住)
Stephen:拿要…(說出整個過程)…… 明唔明呀!
我:明!等我炒個牛肉比你睇,應該好食既!(想轉移佢視線,唔好再講落去)
Stephen:記住點炒呀,唔係我死左邊個識煮呀,你家姐又唔煮飯既。
大姐:係呀係呀!我咩都唔識架,飯都要你煮,你學咩人死呀!

這一類說話,幾乎每一天都有提,究竟是大家放開了,還是仍然在折磨呢?

2 comments:

Anonymous said...

看來他們放開了!

Anonymous said...

好堅強