Thursday, April 10, 2008

已經十幾天

今日善終服務的醫生來到探望姐夫,例行公事查問一下近日情況。由於腹部有積水,明天必須要到醫院進行抽積水手術。其實腹積水已經有一段時間,但情況不算嚴重,吃一些排水丸就好,但近一個星期積水沒有退減跡像,就連雙腳都變腫,只好用手術方法抽走,傷口有可能發炎,又要食一大堆抗生素來應付。而肚腹過漲,醫生提議買一張自動床放在家中,令病人更容易活動。大姐當然為一切安排都要擔心,舖面的工作就唯有我頂上。

大家都不要擔心,姐夫和大姐都開始接受現實,而我都因為工作忙碌,沒有太多空閒時間胡思亂想,但仍然歡迎各位來到這裡探我。

3 comments:

Anonymous said...

oh I am so sorry. 撐住. 你仲響澳洲? take care!

虎茶 said...

Thank you!!! 仲有一段時間係呢邊, 未知幾時可以返香港. 真係好彩仲有internet. 唔係睇怕我客死異鄉好耐

mad dog said...

take care. 為活著嘅人付出關心係非常重要亦係一個blessings.

我剛剛去完一個喪禮. :(