Monday, March 17, 2008

舖仔

以前屋村的日子,附近的餐廳商店,都是你的鄰居又或者小學同學的家人開設的,每次幫襯都會有一種莫名奇妙的親切。例如賣菜的廖師奶個女,是我的朋友仔,到假期會跟朋友仔一起去做義工(朋友當然是被迫的),到老媽子來到檔口買菜,會罵我沒幫到手之餘,還會增添鄰居不少麻煩(當然自己就覺得是一位top sales,十分幫到手),老媽子見我玩得開心,再沒有「夾」我回家,生活就是簡單,窮屋村妹,沒有什麼練琴繪畫的行程嘛!反正有人為老媽子湊仔,難得清閒啦!老豆有時會叫我做街市貓,在街市人面好廣。

長大之後,超級市場化身成為新潮街市,有游水魚,有燒味部,更加有魚生等等,但感覺就總不及傳統濕漉漉的街市。街市以外,都會到藥房買日用品,好似紙巾都比大型連鎖店平,又有人情味。車仔麵、雜貨舖、五金舖、小食店、雲吞麵已經買少見少,我都明白,不可能長期生活在過去的時代中,趁仲有藥房在附近,仍然會去幫襯,百佳貴幾蚊架!嘻嘻!

2 comments:

Anonymous said...

我都鍾意去藥房買紙巾, 火酒, 同洗手液, 又平!

虎茶 said...

係呀. 同埋我鍾意佢好有"香港"既感覺