Tuesday, February 12, 2008

鼠年的幾天

兩個最怕習俗的人走在一起,變得最怕過農曆年。

+++

人家太太買糖果買花買新衫,我倆就只愛封利是,派利是的確最過癮。

+++

年三十中午和濶先生、濶太太吃過午飯後,打道回公司趕貨令自已放假放得安樂,再相約同屋主行花市,趁趁熱鬧,再吃日本菜團年嘛,人少少易搵位囉!

+++

阿奶最想自已孩兒是一名「裙腳仔」,年三十齊齊吃團年飯,年初一晨早拜年,一家人行大運再吃晚飯。
而實情是,年三十兩條懶蛇没去賣懶,留家煲碟,到大年初一,下午才睡醒(十點已經起身,太凍唔想落床),趕到阿奶家中,已經三點正!

年初一再跑去其他長輩家中拜年,爆笑的老媽子忘記給我利是。

+++

年初二,中午又去飲茶,好怕的一餐,見到的人我好喜歡,但他們的話題好可怕,而且每年都一樣,怨氣好重。(不要問,因為同屋主會當場殺死我的。)

+++

年初三,終於有麻雀打!多謝傻強帶來的「米」,寓意年年有米。還有Cyn的蘿蔔糕。

+++

年初四,又收到阿奶的柯打要回家吃飯,還要招呼由杭州來的表弟。 (即係去山頂同埋海洋公園果味野呀!)
同屋主:「妖!至擰憎啲親戚黎探我呀!」
我:「你都知就好,唔好怪啲女人果幾日發痺氣呀!」
同屋主:「妖!我改一改岩岩果句先!係至擰憎啲唔識路既親戚黎探我呀!」

+++

年初五開工大吉!可以回復正常,實在太感動呀!

1 comment:

mad dog said...

哈, 果然係忙... :) 要招呼親戚有時都可以幾煩.