Friday, December 07, 2007

Debailleul @ TST

經過海港城,同屋主有意無意帶我和P去試Debailleul。聽同屋主講,這店在日本很出名,可惜在東京時沒有機會試過。
Marc DEBAILLEUL 看來頗有來頭,1979年就拿了MOF的他是一位法國人,跟好多大廚一樣,拿過獎,用自己的名字來開店。
這個下午,三個人點了幾杯飲品,以同屋主的熱朱古力最出色,又香又濃滑,極好喝呀!我的咖啡都很好,最慘是P小姐的凍mocha和大家share的小蛋糕,都以外賣量器送上。大佬呀!三十幾蚊一杯凍咖啡,四十蚊一件蛋糕,最爆是這間小店的十個巴仙服務費,原來換來用外賣杯碟充當就算。
侍應小姐解釋,因為新店的鮮風系統還未完成,所以暫時只有外賣小食牌照,因此只能以外賣杯碟奉客。


呀!!!你好野喎!原來外賣都要收加一?咩事呀!!!
所以幾時都話最憎去新開o既餐廳,次次都要勞氣!

Debailleul
K5 Level 2 Ocean Centre
Harbour City
27353800

2 comments:

Anonymous said...

哈, 仲諗住試吓, 咁係咪遲啲去會好啲呢?

虎茶 said...

尋日去試下, 佢改好番晒lu.
但係蛋糕, 仍然係L'atelier好食d