Tuesday, November 27, 2007

千層酥

見到衰神吃拿破倫餅,令我想起 Galette des rois

三年前我的Galette















Paris S'eveille @ 自由が丘
超好吃的酥皮呀!!!
那一次是參觀金子先生的舖面(還有廚房),老師送了一個Galette des rois給大家即場吃。紅運當頭的我,餡餅中就有幸運公仔呀!(六合彩又唔見我中?嘿!)
V蘇還買了一個回香港,就算過了幾天,酥皮仍然又香又脆。大奇蹟呀!!!!

3 comments:

Anonymous said...

個galette你整架?

虎茶 said...

估唔到哩!! 我以前係整餅架.

Anonymous said...

wow! 好勁! 整埋個recipe出嚟嘛!