Thursday, November 01, 2007

經過賣帽的店,必定會走入去逛,雖然很多都太誇張不適合平民的我,但每次入到去「齋睇」都好過癮,見到好些又大又誇張的,會令你充滿幻想。例如又圓又大的羽毛帽,究竟除了演唱會上看到,還會有什麼人會戴呢?又會問,我的頭太大(或太細)這頂帽可以改嗎?

香港人不算太喜歡戴帽,可能天氣又濕又熱掛!?!天氣開始涼,找回來這一頂至愛。可惜頭髮太短,今個秋冬,要留長頭髮!

3 comments:

Anonymous said...

幾靚喎!

Carrie said...

我是大頭"kick kok" ,好難買到合size的帽~~~

虎茶 said...

mad dog : hehehe...我好鍾意架. 連價錢我都無理就買. 你話女人幾狼.

carrie: 我個頭都係好大架.