Sunday, November 11, 2007

我在看的書 - 2


6 comments:

Anonymous said...

的確很有心機的一本書!

虎茶 said...

係呀! 佢個Wardrobe Diary實在好正. 不如你都做一個呀. 我幫你set up 腳架同埋相機.

Anonymous said...

I went to TST Page one today, but it was sold out already!

Anonymous said...

虎,
我肯做, 早幾年都做左了,
你見我個衣櫃, 就知我有幾咁懶架啦~ ;)

CY,
去三聯或LCX 睇下有冇啦~
我買果日, 重有大量的~

mad dog said...

有時間接tag嗎? :)

虎茶 said...

mad dog...咩tag呀? 好呀, 我又玩.