Tuesday, September 25, 2007

中秋食誌

兩年沒有吃過冰皮月餅,
今年同屋主買了兩個迷仔月餅給我試,
可以肯定,以後都會戒甩吃冰皮月餅的習慣,
好難食呀!!!!!

月餅都是雙黃黃蓮蓉最好味,
咸蛋黃要出油的才好,
乾爭爭的蛋黃就無謂浪費我的膽固醇配額。
今年「見」過奇華、四季、美心、鴻星,以美心的蛋黃最爆油。
(見到無油流出黎,我都癈事掂)

今晚天台賞月,還有V蘇帶來的奶皇月餅,
最好用焗爐加熱一下,味道更好。

普洱茶最配月餅,
飲過之後,所有油膩都通通帶走。

我還會狂隊西施柚和水晶梨。

全部都吃飽之後,就要準備大閘蟹季節!

2 comments:

Anonymous said...

我一向都唔多鍾意食冰皮, 但今年響公司食過幾輪, 覺得美心冰皮好正, 聖安娜差啲, 但都有幾款OK, 但唔會再買嚟食囉.

今晚去迪迪尼同老鼠一齊過節... :)

中秋節快樂! 祝你阿媽隻貓都一樣咁開心! :)

虎茶 said...

我諗個個過節都開心, 係肥肥佢最嬲, 阿媽掉低左佢呀. 哈哈!!!

你都玩得開心啲呀!