Tuesday, September 25, 2007

公主落難日記

這幾天差不多每個朋友都問我肥肥公主的落難近況。

包括我老媽

長途電話對話
媽:阿肥點呀?我好掛住個孫呀!(點解阿肥係佢個孫呢?我唔明喎!)
我:你第一句就問佢,問下我都得掛?!(我至係佢個女呀!)
媽:佢點呀?有無食野?有無飲水?有無去厠所呀?(當聽我唔到的)
我:要我呵住至食少少咋,仲要食罐頭,衰到死
媽:你比罐頭佢食啦,佢唔同你啲貓呀!佢每日要食一罐吞拿魚架!(我家五小福只分一罐,天堂與地獄)
我:知道o刺!
媽:佢夜晚瞓係邊到呀?記住舖好佢用開張毛巾比佢瞓呀!
我:你句句都問住佢,有無搞錯呀?!
媽:你會行會走,問你做咩呀?梗係阿肥緊要啲啦!
我:頂!!!

* * * * * *

媽:阿肥有無同啲貓一齊玩呀?
我:玩?!?佢打阿炮呀,幾衰呀!又啡Bubee仔!大膽呀佢!
媽:係呀係呀!佢平時發痺氣時都會鬧我架!你由佢啦,佢以為我唔要佢,心情唔好嘛,就下佢啦,無咩事就留係屋企陪下佢,唔好周圍去,佢習慣有人陪架。
我:我唔駛返工咩,陪佢!
媽:你放工好即刻返屋企陪佢,唔好去夜街,佢唔鍾意架!(老媽!你閃去澳洲三個月喎!?)
我:咪玩啦!佢咪有貓陪佢囉!(意圖搵貓頂替僕人工作)
媽:唔同架,總之你多啲時間陪佢啦!佢好乾淨架,記得密啲剷砂盤,唔係佢唔去厠所你就死!
我:係!係!係!

No comments: