Thursday, September 13, 2007

三分鐘熱度

豆:小姐呀,我想學吹管樂呀。但係我又唔知自己想學咩,不如你吹啲聲比我聽下好唔好呀?
豆:呢...我見到張學友演唱會隊band有一個人吹得好型呀,我又想學。
店員:呀!果個鬼佬嘛,佢吹呢支色士風架。
豆:吓!係咩?「色士風」黎架?好啦好啦,總之佢吹出黎啲聲好「bluuuuuuuue」架,我要學果樣囉!

店員拿了色士風,長笛及單簧管出來吹。突然....

豆:呀!就係呢啲聲,好blue呀!就呢樣就呢樣!

店員拿了兩支不同的單簧管吹奏

店員:呢支係膠,比小朋友用,輕啲。不過啲聲無咁好。而另外呢支係用木做,啲聲好好多架。
豆:呀!又真係喎,我聾既都聽得出喎。(佢真係知自己聾架!)
我:喂,你都係三分鐘熱度,買支最平算數。
豆:我想問你一個問題呀,又好似唔應該你答。其實有無二手賣架?我怕自己三分鐘熱度呀。(佢自己都知,好彩!)
店員:有!ebay有得搵架。
我:(細細聲)佢頭先吹一支萬九,一支二千九比你聽,梗係有分別啦,買支平就算數。
豆:好啦!(正想比錢時)
哥:喂喂喂!你做咩呀?(無錯,佢全程都係到架)你搵左導師先啦,咁快就買,買錯左咁點呀? (blah blah blah blah blah) 總之唔比買住。(真係全日金句呀!)
哥:你到真係學時先買啦!

三條友,根本就係運吉的!

2 comments:

halu said...

好可怕既豬氏家族!!!!
我有 d 戥個 sales 慘!

Anonymous said...

我都成日想學吹管樂。