Tuesday, August 21, 2007

剪髮

去理髮你願意付多少錢呢?
每個人心目中都有個價目表,六七百元搞一次,對我來講是有點過份。
年初時髮型師要加價,
可能因為經驗多了,升職,
又可能因為生意少,老闆要追加,
剪頭髮,是生活的一部份,加價等同通漲,作為小市民的唯有變陣,
從好方面想,今次給我與同屋主一個好機會轉新形象,
我就在炎夏中換來一頭短髮,方便到極,
同屋主更利害,昨天找來sensei的理髮師,盛惠$68(如果買套票只要$50。阿蘇,不如你夾埋河老爺一齊買套票啦!)
坦白講,$68與$450的確有分別,但這種分別,沒有值$382。
洗錢態度要有,但我更奉行spend smart live rich。

3 comments:

Anonymous said...

haha... 唔好鬧...
齋剪: $700樓下接受... 宜家果間$500內.
一年一次電髮+剪... $2300左右.
我可以買少個袋, 買少對鞋. 但頭髮, 我覺得唔可以"harn"... :)

虎茶 said...

mad dog, 男人唔同, 佢地三個星期就要剪一次, 下下都七百, 幾得人驚呀.
我都唔夠膽去$68剪. 女人貪靚少少, 可以比到$400樓下(我極限了), 以我黎講, 個半月就要去一次呀.

小張 said...

以前個髮型真係要3個星期剪一次。
我都跟左個師傅10年, 由60元剪到250元。
其實計落幾肉痛。
現在個skin head就自己攪掂,慳唔少呀。
完全同意Spend smart live rich 的態度 :>