Friday, August 10, 2007

莫史狄

經過七仔門口,正想爆扭蛋機時,看到有一個小朋友。

細路仔:你無錢呀?eeee ar ar eeera rereaare (一輪小朋友專用外星話)
我:係呀,我無錢呀!
細路仔:eee ar….. ar…..ar…..
我:你係到等媽咪呀?
細路仔:唔係呀....(帶有外星話的口音)
我:送呢個公仔比你吖!(我已經扭左幾個都係相同的,散貨中!)
細路仔:多謝!(又幾乖喎!)

當時都奇怪,呢個細路點解得一個人,唔通媽媽仲係舖頭買緊野?突然我背後有位男士走出黎,仲問我係咪識得呢個小朋友,我當然唔識啦!
原來呢位好心先生,收到太太的電話。佢太太早幾分鐘係對面馬路等車時,見到呢個小朋友企左好耐,覺得唔對路,就叫先生黎幫幫手(好感動呀,真好人)。
我地幾個人(包括七仔的店員),試圖問問小朋友住係邊啦,媽媽既手提電話號碼等等。好心先生十分有耐性。大家問左操外星語小朋友幾分鐘後,就有幾個人跑來,與小朋友相認。原來其中的Auntie幫朋友看管細路,但外星細路居然識打開閘門自己跑出黎玩,嚇到全家人四處搵,真係心都慌晒呀!

覺得舊村人情味濃,大家都會幫忙,感覺好溫暖呀!呢啲,係住荒島至有既環境。

No comments: