Tuesday, July 10, 2007

水果

Blog友blah blah blah談到水果,又引發起我開水果店的癮。想開水果店是因為愛吃水果,最慘荒島附近都買不到優質水果。跟朋友談起,原來大家都被迫要去超級市場買爛貨。Citysuper / Sogo雖然有好生果,但始終不夠方便,水果是每天要吃的東西,我總不能天天到citysuper搬西瓜吧!?

芒果.蘋果.西柚.橙.奇異果.木瓜.西瓜.菠蘿.藍草莓.紅桑子.黑加倫子.無花果.水蜜桃.熱情果.哈蜜瓜.車厘子.士多啤梨.提子.雞屎果.布冧.山竹.柚子.柚都鍾意。奇怪是我不太喜歡香蕉.荔枝.龍眼。

記錄中有一次在日本,吃了60粒士多啤梨,之後没肚痛也不覺得飽,只是想去廁所。回來看過資料,士多啤梨是利尿的,難怪。

有機水果也有吃過,比想像中鮮甜,原來因為種植時間比用農藥的水果較長,所以果糖會較高,水果的原味更鮮。

最怕「乾」橙,我寧願酸,都不要乾。

最怕煮過的水果,什麼芒果炒雞柳,想到都發抖。

最怕水果乾,提子乾、菠蘿乾、芒果乾、杏甫乾no way。(可能我無試過真好味的乾果)

夏天,我好想吃日本的水蜜桃,又清甜,又多汁。那層毛毛皮,我都會吃掉。

5 comments:

Anonymous said...

我鍾意提子乾同香蕉乾, jack fruit乾都正!

Anonymous said...

我好掛住日本既sun of the peach呀))))
邊度有得賣呀??????我要食呀))))))))))
你快d開間啦~~ 我要食好味既生果呀~
city既華倫西亞橙好多好多汁, 食到一身都係, 但酸的. arm你~

虎茶 said...

ar.... jack fruit乾, 真係好多人鍾意食架. 我老媽子連柿乾都鍾意.

&*&%^%$&%(*&$%) sun of the peach la!!!!

Josefina said...

嘩,一次鯨吞60幾粒未試過!日本長崎的士多啤梨真的吃了會暈,極迷戀!看來你也是水果迷,同道中人!

babysan said...

你提醒左我~ 依家去食埋d士多啤梨先~~ ^^