Tuesday, June 05, 2007

四十年代紅印

普洱茶炒得如火如荼,什麼茶都被炒到上天價。要飲到印級茶就如同limited edition的it bag,有錢也未必買到。

上次多得CT才有機會試過藍印鐵餅的威力,印象好深刻,無論質地、味道都實在攞你命三千。(好浮誇咩?)

今日兩個又瘋狂一番, 主角是早期紅印,這一餅茶已經有60幾年陳期。茶餅只有240克重,薄薄的一餅(好名貴呀)。茶湯是通透的栗紅色,水質没有鐵餅的稠稠,是比較化。差不多到七.八泡就出到甜味,舊茶味當然濃,始終都已經幾十年變化。最明顯到當甜味走出時,舌底就開始生津,最得意我感到舌尖有少少痺痺地。

不過,你問我要用天價來試這餅茶,的確只是有錢人+普洱粉絲至做到(缺一不可)。再選,我還是會飲藍印鐵餅,因為他實在給我「嘭.嘭」聲的感覺。紅印,實在over price得很呀!幾錢??? 足夠訂一個Birkin或者一個限量版熟客仔至買到的LV。

多謝CT!

2 comments:

babysan said...

呢排好多胃氣, 唔知關唔關飲得太多茶事~

Carole said...

我飲過一次茶尾
真係好唔同

台灣沁園老闆娘拿過佢的珍藏出來
比我同細佬睇
佢多年前同上環某茶行買
好平
嗰日佢問我地要唔要
好似要6萬
仲要44萬咁買一x