Sunday, May 13, 2007

週未狂熱

零晨一點,今次全部柯打生菜魚肉,LF照舊買要去皮鴨肶,老闆見到熟客,4碗魚肉加4隻肶(大家都認為鴨肶是Free的),多謝$78。不會吃到口渴,有果皮香。

碗仔翅提議買回家中,加少許麻油,比企街吃更好。(資料由豬妹提供)

* * * * * * * * * *

我 : Cy你牌面好勁喎!叫糊未呀?
Cy : 點講得你知架!
我 : 講啦,呢到個個都好老實,Sensei都話你知佢叫五門齊啦!(理直氣壯,厚顏無恥)你真係叫糊,我就唔打呢隻。
Cy : 哎呀!未呀,未叫糊呀!

最後成功地沒有出沖。

* * * * * * * * * *

老豆 : 個茶壺入滿水都會浮架!我試比你睇!
我 : 好好好。(睇緊電視。)
老豆 : 你過黎睇下,重可以暫停,唔出水住,係咪好勁呀!
我 : 勁勁勁。
老豆 : 你快啲黎玩下啦。(佢拉我入廚房。)
我 : 老豆,其實個個紫砂茶壺都係咁架。
老豆 : 係咩?咁不如攞晒出黎試下。
我 : 老豆,我係咪細個時煩得你多,你而家還拖呢?

我的大哥,在旁邊狂笑,沒出口相助。
而老豆,佢反老還童呀。

3 comments:

babysan said...

我又想試下我2個壺係唔係浮wor ^^

虎茶 said...
This comment has been removed by the author.
虎茶 said...

咁係點解呢????