Wednesday, May 02, 2007

打麻雀背後的動機

五一假期的前夕,做了一件瘋狂事。
大家為了食宵夜,居然相約打麻雀。

尖東有一家車仔檔,售賣碗仔翅和生菜魚肉,由於是「走鬼檔」的關係,不是每晚都可以找到的,你想試就要撞撞機會。老闆大約晚上十一點開檔,不到兩點就會售罄。因為他的碗仔翅和魚肉湯,都比外面的特別。他檔口就在鹿鳴春附近,老闆買入下欄的片皮鴨身,用來煮魚肉湯,而部份燒鴨肉放入碗仔翅中取代雞絲。如果你想多要一隻片皮鴨肶只需$5。鴨肶就在大湯煲內撈出,肉已經煮到一咬就化開的地步,吃得過癮。鴨湯用片皮鴨煮,難免有點肥膩,去吃這餐宵夜,你真的需要一點點膽量。魚肉湯的生菜如果多一點就好,鴨油香,煮起菜來特別美味。

麻雀腳豆小姐,還打包了一份碗仔翅,回家放上海麵煮多一餐。「梗係啦,唔係咁容易撞到佢開檔,有時又比差佬拉o左,有得食好食!」

點解又與打麻雀有關呢?
大佬,無開檔都可以都有牌打,如果未開檔又可以邊等邊打牌嘛!記得最少五個人成團,其中一個負責買外賣及「鄧腳」。成件事係有計劃過架。嘻嘻!

No comments: