Thursday, April 26, 2007

SpoiL

內街的一間小店,不是一早預訂好,真的不會經過這裡。全場落地玻璃,感覺乾淨,不累贅。午餐的頭盤,可以點沙律或湯,我最愛湯夠熱,入口要燙,主菜今日是什菌意大利麵,份量絶對為附近的OL而設。而甜品是自家製的蛋糕,再有咖啡或茶,午餐全套只需$88。以附近一個漢堡包都要$58來比較,我真心覺得「平」!




詭異的甜品就在玻璃內






值得一提是自家製的甜品。
1. Rich chocolate Cake - 75%特濃朱古力,帶點苦,勁rich,有橙酒,好香啊!
2. 焦糖脆脆忌廉蛋糕 (真名我唔記得) - 用caramel煮成一個蜂巢脆糖。海綿蛋糕頗有texture,夾著鮮忌廉及脆糖一起吃,好好味!

3. Carrot Cake
我平時最憎食carrot cake,因為質地太重,香料味太強,比我感覺「懶」American style(american style 即係粗啦,即係唔好食啦,無錯我有偏見,吹咩?!?!) 今次廚師選用合桃,加上少少玉桂,夾了幾層糖霜,入口有層次。雖然未至於令我愛上,但最少我對carrot cake有改觀。

P最高興是配咖啡的牛奶,因為是暖的,值得加分。而我,會再去。



Tel : 38595678
灣仔日街1號A舖

No comments: