Friday, April 20, 2007

朋友們的午飯選擇

屎豆的公司在灣仔會展大樓,每日到放飯時間就會好頭痛,要行去灣仔大街食餐飯就要行十五分鐘,一來一回就殺去半小時,一粒鐘真係去得邊到呢?迫不得已,唯有帶住家飯。住家飯本來都是相當筍,好可惜,他家中的出品向來是「嚇人」的。例如有鹹死人的豬肉,未炆熟的雞翼,帶有泥味的清蒸泥鰍等等。(屎豆,真係忍唔住,爆左你啲嘢出嚟!) 而屎豆的同事們會柯打外賣,如果由軒尼詩道送到去寫字樓,一碗四寶「湯」河就會變成「糊撈」,想用筷子夾都夾唔起。搵鬼食啦!

P公司在金鐘,金鐘出名難搵食。food court裝修時,中平價的選擇近乎零。一個打工仔,無理由去「唉倫山卡啦」擦一個自助午餐嘛!?

豬哥最幸福,身在銅鑼灣,選擇是最多,什麼菜式也有,午飯時間又不會太擠迫。西式午餐,坐得舒服,有湯、主菜、咖啡及甜品,都只需要$65。無投訴啦!

1 comment:

halu said...

金鐘搵食真係好艱難 .... 太貴既話, 得我一個人食就冇謂. 如果唔係就得番d大家樂, 大快活或者麥當當. 好灰!