Wednesday, August 01, 2007

Lawry's



Prime Ribs嫰滑,gravy 味道好。The Diamond Jim Brady Cut的厚度與質地都好好。比起薄切The California cut好吃。

魚扒煎得香,味道好。

沙律冰凍美味(但...在下段)



Service,十個差。

Server太硬銷,介紹就好似背書。提議五個人點四個Prime Ribs。你唔悶我都悶啦!小的有6oz,大的有16oz,點食呀大佬?!

選擇太少。如果你不吃牛肉,最好不要去。好悶的餐牌。

16oz厚切,server還說不是太大件,如果要鯨吞差不多500克的牛扒,再加side dish,只有發育時期的小朋友才可以做到。你有能本事再加甜品咖啡,同時都有潛質做300磅的肥仔。

以價錢去睇,可以用$300-$500消費一件牛扒的人,相信是重質,不是量,大大舊扒隊死人咩?

沙律標明用羅馬生菜,最後上碟是西生菜。(反而唔寫,我係OK架)

總結:唔會再去。都唔會介紹朋友去。&*%&%&$)&$%#$#@^ 

仲要請朋友食飯,真係失禮晒!

1 comment:

Anonymous said...

吓, 我好想去卻一直未去. 我知佢主要就係食prime ribs, 無乜其他選擇...
真係咁差? 不過我點都會去一次... :)